Monday, June 23, 2008

CELTICS JUARA!!!

Dari tajuk ni mesti ada yang pikir bola sepak tapi aku maksudkan BASKETBALL. hehehe..Aku dari kecik membesar ngan permainan ni. Pasal ikut ayah belajar luar le aku stat minat tgk NBA (National Basketball Association) ni. Dulu dengan team2 hebat cam chicago bulls, new jersey nets, L.A Lakers and otai2 dulu Boston Celtics.. Boston Celtics ni Legend dalam permainan ni..diorang banyak menang kejuaraan tapi dalam 20 tahun lebih da tak menang sehingga tahun ni baru dapat kemenangan. YES!!! Celtics kalahkan LA Lakers dalam 6 perlawanan je..huhuhu..hebat..


HIDUP SEPASUKAN!!!

Aku nak ucapkan tahniah wat mereka!! dan terima kasih atas menunjukan aku apa makna nye untuk mengejar impian walaupun berdekad baru tercapai...Tahun Depan kekalkan kejuaraan ye!!! GO CELTICS!!!!

No comments: